Träningsmusik

 
 
Kom över denna låt för någon dag sedan! Riktigt bra! Perfekt träningslåt! Vad har ni för favoritlåt/låtar när ni tränar?
1 michelle bergström:

skriven

Alltid lika kul att se att det finns killar som bloggar ;)
Jag tycker om att lyssna på såna låtar som är ganska snabba haha eller vad man ska säga ;) Jag lyssnar ju inte på lugn musik precis för det blir inte samma känsla som när man lyssnar på en låt som går undan :) Perfekt när man är ute och typ springer :)

2 LORISSA LOVEBOMB:

skriven

sv: ja, så sinnessjukt snygg!

Jag lyssnar på My Chemical romance när jag tränar. Men jag tränar inte så ofta, haha ;)

3 Cissi Larsson:

skriven

Härlig låt! :)

4 MATILDA:

skriven

grym träningslåt ju! :)

5 Anna:

skriven

Skön låt:) Just nu är min favoritlåt att springa till Clean Bandit - Rather Be feat. Jess Glynne!

Svar: Grym låt ju! :)
Fredrik Thelin

6 LORISSA LOVEBOMB:

skriven

sv: Ja, men så är det ju, sund inställning :D

7 elin stridh:

skriven

haha nice :D

jag lyssnar på blandat bara det är något som taggar en :D

8 IKVÄLL ÄR DET FEST.:

skriven

Tsunami, born to rage och har du inte kollat in Steerner tycker vi att du ska göra de!

Glöm inte att kolla in vår nya blogg! Är fyra Stocholmsbor som skriver om våra galna utekvällar i storstan!

Kommentera här: