Tiden rinner iväg!

 
Min affisch till utställningen
 
Oj vad dåligt det blivit nu med inlägg! Får skylla på att det blivit lite mycket i skolan! 
 
Kan ju berätta lite vad jag gör i skolan för er som undrar. Jag plugger då sista året på Högskolan inom grafisk design och just nu håller vi bland annat på med vår avslutnings utställning som blir senare i vår. Affischen som kommer användas för att marknadsföra oss har faktiskt jag gjort! Alla i klassen fick göra ett förslag och min röstades fram som vinnare! Annars sätter vi igång med ex-jobbet snart men jag har faktiskt ingen aning vad jag ska göra!
 
Hoppas ni får en bra fredag och helg! :)
1 Alina:

skriven

sv: hon är grym :) Tack,detsamma!

2 Saragunmarie:

skriven

Vilken fin affisch! :)

3 annsoh:

skriven

Hej! nu har jag kört i gång dagens blogg! skulle vara jätte kul om du ville vara med, vem vet det kanske blir du som vinner o blir länkad inför alla mina läsare! ;) ny vinnare varje dag! http://annsoh.blogg.se/2014/january/dagens-blogg-avslutad-anmal-dig-igen-16.html#comment

4 Joe:

skriven

Jätte fin!! Grattis till vinsten! :))

Svar: Tack så mycket! :)
Fredrik Thelin

5 Anna:

skriven

snyggt!

Svar: Tack! :)
Fredrik Thelin

6 biggeros:

skriven

Jätte fin affisch. Kul att ditt bidrag blev no 1

Kommentera här: